اکران رایگان فیلم «موقعیت مهدی» در مهاباد
کد خبر: 4050778
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

اکران رایگان فیلم «موقعیت مهدی» در مهاباد

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با استقبال علاقه‌مندان به صورت رایگان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اکران شد.

اکران رایگان فیلم «موقعیت مهدی» در مهابادسیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» که مورد توجه و تمجید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته اکران این فیلم به صورت رایگان برای عموم مردم در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب شهروندان و مسئولان از اکران این فیلم و با توجه به ظرفیت سالن آمفی تئاتر در نظر داریم روزهای آینده نیز با اعلام قبلی آن را پخش کنیم.

جوانبخت بیان کرد: این فیلم خلاصه‌ای از زندگی‌نامه و رشادت‌های برادران باکری در عملیات‌های مختلف جنگ است.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد تولید مرکز سیمافیلم رسانه ملی بوده و این فیلم با ۱۴ نامزدی سیمرغ در چهلمین جشنواره فیلم فجر که بالاترین حدنصاب در تاریخ این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد تصریح کرد: در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون «هادی حجازی‌فر»، «ژیلا شاهی»، «وحید حجازی‌فر»، «معصومه ربانی‌نیا» و «روح‌الله زمانی» نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha