توزیع ۳۵ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4050735
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

توزیع ۳۵ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان کردستانی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان از توزیع ۳۵ هزار بسته غذای گرم در قالب طرح اطعام از ابتدای ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان خبر داد.

هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان

هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان کردستان با اجرای طرح اطعام نیازمندان و توزیع سبدهای کالا خانواده‌های نیازمند کردستانی را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی با تقدیر از حمایت‌های خیرین در این امر خداپسندانه افزود: خیران، مسئولان، سازمان‌ها، ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی و مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه مشارکت و همکاری لازم را با کمیته امداد استان کردستان دارند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان از از توزیع پنج هزار بسته غذایی و سبد کالا از ابتدای ماه مبارک رمضان بین نیازمندان کردستانی خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی این بسته‌های غذایی و سبد کالا یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بحث اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه پیگیری می‌شود، ادامه داد: در این راستا روزانه ۶ هزار نیازمند کردستانی از طریق آشپزخانه اطعام نیازمندان کمیته امداد استان کردستان اطعام می‌شوند.

رحیمی افزود: در نیمه نخست مبارک رمضان ۳۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین مددجویان و خانواده های نیازمند کردستانی توزیع شده است.

وی یادآور شد: در مجموع تعداد ۴۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالای به ارزش ریالی این تعداد سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان کردستانی توزیع شده است که این اقدام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha