پخش زنده مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن از صدا و سیما
کد خبر: 4049680
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

پخش زنده مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن از صدا و سیما

مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن که عصر امروز 27 فروردین‌ماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود از صدا و سیما و شبکه‌های مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

پوستر بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن

به گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز 27 فروردین‌ماه از ساعت 17 در مصلای تهران با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و فعالان حوزه قرآن و عترت برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت تبلیغات و رسانه این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن، مراسم افتتاحیه به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد. همچنین بخش‌هایی از این مراسم به روی آنتن شبکه خبر سیما نیز خواهد رفت.

این مراسم با تلاوت هادی موحدامین، قاری بین‌المللی و نفر سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود و در ادامه سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را شاهد خواهیم بود.

تجلیل از محمدرضا جاهدی‌نیا، حافظ کل قرآن و نماینده ایران در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، بخش‌ دیگری از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

یادآوری می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از امروز به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در 45 بخش و 40 هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت 17 تا 23:30 میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

انتهای پیام
captcha