آیین اختتامیه ششمین جشنواره فجر تلاوت برگزار می‌شود
کد خبر: 4049590
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

آیین اختتامیه ششمین جشنواره فجر تلاوت برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فجر تلاوت و انتخاب برترین قاری، حافظ و مرتل مردمی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آئین اختتامیه و انتخاب برترین قاری، حافظ و مرتل مردمی ششمین جشنواره ملی فجر تلاوت با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مدیران قرآنی کشور و علاقه‌مندان این عرصه برگزار می‌شود.

در این مراسم برترین قاری، حافظ و مرتل به انتخاب مردم نیز انتخاب و تقدیر خواهد شد. همچنین اجرای گروه تواشیح و همخوانی محراب و گروه محمد رسول‌الله بخش دیگری از این مراسم خواهد بود. این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی خبرگزاری ایکنا پخش می‌شود.

جشنواره فجر تلاوت، عصر امروز جمعه، ۲۶ فروردین‌ماه، در تالار وحدت تهران از ساعت 17 تا 22 میزبان جمعی از علاقه‌مندان به عرصه تلاوت قرآن کریم و قرآن دوستان خواهد بود.

جشنواره فجر تلاوت به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب الزمانی تهران واقع در تقاطع خیابان مولوی و خیابان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره فجر تلاوت برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha