برگزاری جشنواره آواها و نغمات در نمایشگاه قرآن + تیزر
کد خبر: 4049244
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

برگزاری جشنواره آواها و نغمات در نمایشگاه قرآن + تیزر

بخش آواها و نغمات قرآنی نمایشگاه قرآن همزمان با برپایی این بخش جشنواره مجازی «آوای نور» را در دو بخش جنبی و اصلی برگزار می‌کند.

برگزاری جشنواره آواها و نغمات در نمایشگاه قرآن + تیزر

به گزارش ایکنا، بخش آواها و نغمات قرآنی که حالت جشنواره دارد یکی از بخش‌های بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که مسئولیت آن بر عهده رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ گذاشته شده است.

در این بخش از تمامی مجموعه‌هایی که در حوزه آواها و سرودهای دینی و قرآنی در طول سال کار می‌کنند درخواست شده آثار خود را ارائه کنند تا پس از داوری آثار برگزیده معرفی شوند.

بر همین اساس این جشنواره که یادبود مرحوم «حسن صفری» است به صورت مجازی، با عنوان «آوای نور» ویژه گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی کشور با موضوع قرآن، ادعیه و مناجات برگزار می‌شود و گروه‌های متقاضی حضور تا 31 فروردین‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره آوای نور در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود. در بخش اصلی قرآن، مناجات و ادعیه و در بخش جنبی نیز مناسبت‌های ماه مبارک رمضان شامل امام علی(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت خدیجه(س) را شامل می‌شود.

متقاضیان حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی ttp://sapp.ir/avaye_nor و https://t.me/Avayenoor_1401 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha