ابعاد زندگی حضرت خدیجه(س) برای همگان بازگو شود
کد خبر: 4049011
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

ابعاد زندگی حضرت خدیجه(س) برای همگان بازگو شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، حضرت خدیجه(س) را بهترین الگو برای زنان جهان اسلام دانست و گفت: برای معرفی حضرت خدیجه(س) به عنوان یک الگوی عملی و عینی زن مسلمان باید تمام ابعاد زندگی ایشان برای همگان بازگو شود.

شست هم‌اندیشی تشکل‌های دینی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، 23 فروردین‌ماه در نشست هم‌اندیشی با محوریت جهاد تبیین و شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کردستان، با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) ثروتمندترین زنان عرب بود که به دلیل باور درونی خود به خدا و پیامبرش(ص) تمام دارایی‌هایی خود را در راه اسلام هزینه کرد.

وی افزود: خداوند هوش و زکاوتی به حضرت خدیجه(س) داد که توانست به جایگاه والایی برسد و در تجارت موفق باشد که باید امروز به این موضوع بیش از پیش پرداخته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: حضرت خدیجه(س) با وجود جایگاه اجتماعی و اقتصادی جذب صداقت پیامبر اکرم(ص) می‌شود و با ایشان ازدواج می‌کند و ثروتشان در اختیار پیامبری قرار می‌گیرد که همه قریش با ایشان مخالف بود.

وی در ادامه حضرت خدیجه(س) را بهترین الگو برای زنان جهان اسلام دانست و گفت: برای معرفی حضرت خدیجه(س) به عنوان یک الگوی عملی و عینی زن مسلمان باید تمام ابعاد زندگی ایشان برای همگان بازگو شود.

حجت‌الاسلام رازیانی به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای بیان مرزهای اعتقادی و دینی است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی در پایان یادآور شد: نشست‌های این‌چنینی فرصتی برای انسجام و تعامل و هم‌افزایی بیشتر در اجرای برنامه‌های دینی است لذا باید سعی کرد بهره کافی و وافی را از این نشست‌ها ببریم.

انتهای پیام
captcha