رسالت صدا و سیما در جهاد تبیین بسیار مهم و سنگین است
کد خبر: 4044327
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
آیت الله حسینی بوشهری:

رسالت صدا و سیما در جهاد تبیین بسیار مهم و سنگین است

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان در جمع مسؤولین صدا و سیما تاکید کرد: ماموریت و رسالت صدا و سیما در جهاد تبیین بسیار مهم و سنگین است این رسانه در مقابله با تهاجم دشمن در عرصه جنگ نرم و فرهنگی نقش مهمی دارد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان، 28 اسفندماه در نشست با مسؤولین صدا و سیمای مرکز بوشهر ضمن تاکید بر این مهم که مأموریت و رسالت صدا و سیما در جهاد تبیین بسیار مهم و سنگین است گفت: این رسانه در مقابله با تهاجم دشمن در عرصه جنگ نرم و فرهنگی نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین بر عهده یک قشر یا سازمان خاص نیست ادامه داد: رسانه صدا و سیما در زمینه جهاد تبیین زبانی رساتر و توانمندی بهتری دارد فلذا هم باید درباره حقایقی که دشمن آن‌ها را وارونه جلوه می‌دهد، روشنگری کرده و هم باید داشته‌ها و کارهای انجام گرفته را مطرح کند. 

حسینی بوشهری همچنین گفت: بیش از 100 رسانه فارسی زبان وجود دارد که علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و امکانات ما در برابر این‌ها محدود است، اما اگر چه دشمنان ما فراوانند، به مدد انقلاب اسلامی دوستان فراوانی در دنیا داریم که در روز حادثه می‌توان روی آنها حساب باز کرد.

وی در پایان تصریح کرد: صدا و سیما از یک سو باید نخبگان استان را به مردم استان معرفی کند تا احساس اعتماد به نفس کنند و از سوی دیگر با معرفی این افراد به کشور، چهره استان را از نظر داشتن منابع انسانی، غنی نشان دهد.

انتهای پیام
captcha