احداث منزل مسکونی برای دختران بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد
کد خبر: 4044053
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۳

احداث منزل مسکونی برای دختران بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از آغاز ساخت یک واحد مسکونی برای دختران بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد از محل اجرای نیات واقفان خبر داد.

احداث منزل مسکونی برای دختران بی سرپرست

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از آغاز عملیات ساخت یک واحد مسکونی برای سه خواهر بی‌سرپرست و معلول در شهرکرد از محل اجرای نیات واقفان نیک‌اندیش، کمک خیران و با مشارکت شهرداری و بهزیستی خبر داد و گفت: برای ساخت این واحد مسکونی پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: وضعیت منزل مسکونی این سه خواهر در فصل زمستان توسط دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت که این خانواده سه نفره در ایام کرونا مادر خود را نیز از دست دادند و سرپناه آنان در حال تخریب بود.

امیری ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با نهادهای مرتبط در استان مقرر شد که منزل فعلی این سه خواهر نیازمند تخریب و بازسازی خانه آنها در راستای طرح دست‌های مهربانی و شمیم خدمت آغاز شود.

وی پیش‌بینی کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان و در صورت تأمین اعتبار، تا اواخر فصل بهار این منزل مسکونی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود. این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۲۴ متر مربع و در یک طبقه ساخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha