توسعه جلسات خانگی قرآن؛ رویکرد هیئت اندیشه‌ورز بانوان لرستان
کد خبر: 4043666
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۷
رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی لرستان بیان کرد:

توسعه جلسات خانگی قرآن؛ رویکرد هیئت اندیشه‌ورز بانوان لرستان

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی لرستان گسترش و توسعه کمی و کیفی جلسات خانگی قرآن را از رویکردهای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی لرستان دانست و گفت: هر جا کارها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توسط مردم مدیریت بشود اثربخشی بهتر و بیشتری دارد.

جامعه قرآنی لرستان در طرح نورالثقلین مشارکت کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، خدیجه بیرانوند، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان لرستان، روز گذشته، ۲۵ اسفندماه در هفتمین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان لرستان که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با محکومیت جنایات آل‌سعود در کشتار جوانان شیعه، اظهار کرد: برای گسترش فرهنگ قرآنی در هر منطقه باید فعالان قرآنی آن شناسایی و با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت بیشتر جامعه قرآنی لرستان در طرح نورالثقلین، گفت: در این راستا نیازمند اتحاد و هم‌افزایی، مربیان، طلاب، خانواده‌های شهدا و بانیان جلسات قرآن خانگی برای مشارکت در این طرح هستیم.

بیرانوند گسترش و توسعه کمی و کیفی جلسات خانگی قرآن را از رویکردهای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی لرستان دانست و با تأکید بر اینکه هر جا کارها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توسط مردم مدیریت بشود اثربخشی بهتر و بیشتری دارد، گفت: برای تحقق این امر باید علاقمندان به راه‌اندازی جلسات قرآن خانگی قرآن شناسایی شوند.

انتهای پیام
captcha