اعلام فراخوان آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در کردستان
کد خبر: 4039088
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

اعلام فراخوان آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در کردستان

مسئول اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان هفدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم از امروز، هشتم اسفندماه در سطح استان کردستان خبر داد.

بهرام مرادی رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان

بهرام مرادی، مسئول اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان هفدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن کریم به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی از اعلام فراخوان هفدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم از امروز، هشتم اسفندماه در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: این آزمون در رشته‌های 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مسئول اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: حافظان قرآن کریم استان کردستان در رشته‌های عنوان شده می‌توانند تا 25 اسفندماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون برای ثبت‌نام خود می‌توانند به سایت پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن کریم به نشانی www.telavat.ir مراجعه کنند.

مرادی با اشاره به اینکه در شانزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» ۷۴ نفر از حفاظ کردستانی موفق به ثبت‌نام شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۰ نفر در مرحله اول و کتبی آزمون شرکت کردند.

وی در پایان با اشاره به راه‌یابی ۲۸ نفر از حافظان قرآن کردستانی در آزمون شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» یادآور شد: از این تعداد شرکت‌کننده ۱۹ نفر آقا و ۸ نفر بانو بودند.

انتهای پیام
captcha