اجرای 63 برنامه قرآنی در شاهرود
کد خبر: 4039058
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

اجرای 63 برنامه قرآنی در شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه ۴۹ رونمایی کتاب در شهرستان شاهرود طی سال جاری برگزار شده گفت: در سال جاری ۶۳ برنامه قرآنی و ۱۲ تئاتر و نمایش علی رغم تمام محدودیت‌های کرونایی برگزار شده که استقبال مردم را هم در بر داشته است.

اجرای 63 برنامه قرآنی در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا مهدیان،رئیس اداره ارشاد شاهرود شب گذشته 7 اسفند در دیدار با حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود، با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری صورت گرفته در سال جاری در سطح شهرستان گفت: شاهرود در سال جاری شاهد ۲۰ رویداد و نمایشگاه مهم هنری و فرهنگی بوده که در این راستا در این سال ۵۴ کارگاه آموزشی با هدف ارتقای هنرمندان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۴۹ رونمایی کتاب در شهرستان شاهرود طی سال جاری برگزار شده اظهار کرد: هدف از این رویدادها معرفی کتاب‌های نویسندگان بومی و ایجاد انگیزه در بین آنهاست همچنین در سال جاری ۶۳ برنامه قرآنی و ۱۲ تئاتر و نمایش علی رغم تمام محدودیت‌های کرونایی برگزار شده که استقبال مردم را هم در بر داشته است.

به گفته مهدیان؛ برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین رویداد مهم بزرگداشت آیت‌الله العظمی سید محمود شاهرودی در کنار راه‌اندازی مراکز دیجیتال رسانه‌ای و هنری از دیگر اقداماتی بوده که طی سال جاری در شاهرود به اجرا درآمده است.

وی متذکر شد: برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس برای اولین بار در استان سمنان از جمله دیگر اقدامات شاخصی است که در سال جاری برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha