گردآوری کتاب «پاسخ به شبهات عتبات عالیات» در لرستان
کد خبر: 4037578
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

گردآوری کتاب «پاسخ به شبهات عتبات عالیات» در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در ستاد عتبات عالیات لرستان با اشاره به گردآوری کتاب‌ پاسخ به شبهات در حوزه عتبات عالیات، گفت: در این کتاب سعی شده به عمده شبهه‌هایی که در فضای جامعه انتشار یافته است، به صورت خلاصه و علمی پاسخ داده شود.

گردآوری کتاب پاسخ به شبهات عتبات عالیات در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، نماینده ولی‌فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، امروز، یکم اسفند در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات با استاندار لرستان، اظهار کرد: فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در زمان آیت‌الله میانجی، امام جمعه سابق خرم‌آباد آغاز شد و امروز این ستاد از نظر جمع‌آوری وجوهات و وضعیت کاری در ردیف رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به وجود شبهات پیرامون عتبات عالیات به‌ویژه در فضای مجازی و تلاش دشمنان برای تعریف جایگاه اهل‌بیت(ع)، اضافه کرد: کتاب پاسخگویی به شبهات در خصوص عتبات عالیات در لرستان تهیه و گردآوری شده است.

دریکوند با اشاره به اینکه بیان نظرات مراجع تقلید در خصوص کمک به عتبات و عالیات و کسب اجازات استفاده از وجوهات به‌عنوان سرفصل‌های این کتاب در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اگر به شبهات پاسخ داده نشود، اعتقادات رو به ضعف می‌رود که در این کتاب سعی شده به عمده شبهه‌هایی که در فضای جامعه انتشار یافته است، به صورت خلاصه پاسخ داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم که کتاب پاسخگویی به شبهات به طور علمی و تخصصی چاپ شود که در این راستا نیازمند مساعدت استاندار لرستان هستیم، افزود: این کتاب باید در تیراژ بالا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی به ارادت مردم لرستان به اهل‌بیت(ع) اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان موجب شده با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی سالانه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم لرستان به عتبات عالیات مضاعف شود.

دریکوند با تأکید بر اینکه نمی‌توان از ردیف‌های دولتی بودجه برای عتبات استفاده کرد، افزود: در تشکیلات و کارهای اجرایی و تجهیزات مورد نیاز ستاد بازسازی عتبات عالیات نیازمند مساعدت و کمک‌های مسئولان ارشد استان هستیم.

انتهای پیام
captcha