انتشار دو اثر جدید از سوی گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) + فیلم
کد خبر: 4036534
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)

انتشار دو اثر جدید از سوی گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) + فیلم

گروه همخوانی محمدرسول‌الله(ص) به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) دو اثر جدید نتشر کرده است.

انتشار دو اثر جدید از سوی گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) + فیلم

به گزارش ایکنا، به مناسبت 13 رجب و سالروز ولادت حضرت علی(ع) دو اثر جدید از سوی اعضای بزرگسال و نوجوان گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) تولید شده است.

رحیم قربانی، مدیر گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد تولید این آثار، گفت: پس از دعوت عتبه مقدسه علویه از گروه هم‌خوانی محمدرسول الله(ص) تعدادی از اعضای این گروه برای اولین بار در صحن حضرت زهرا(س) در حرم امام علی(ع) حضور پیدا کردند تا به ضبط برخی آثار بپردازند. یکی از این آثار «قصیده کوثریه» است که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) تولید و منتشر شده است.

وی افزود: این اثر از سوی عتبه علویه تصویربرداری شده و تهیه کنندگی آن را «فائق الشمری» بر عهده داشته است. همچنین کارگردان این اثر «کرار الغزالی» و صدابرداری و آهنگسازی آن را هادی قاسمی انجام داده است.

قربانی اظهار کرد: این اثر با همکاری سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تولید شده است. همچنین در زمان حضور اعضای گروه در عتبه علویه دو اثر ضبط شد که اثر دوم با موضوع غدیر بوده و در همان ایام منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ همچنین به تولید اثر دیگری در مدح حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: این اثر با عنوان «علی ولی الله» و از سوی گروه هم‌خوانی نوجوانان محمدرسول‌الله(ص) تولید شده و تصاویر آن در شهرک سینمایی نور ضبط شده است.

انتهای پیام
captcha