جهاد تبیین یکی از ‌شاکله مهم قدرت‌ نرم است
کد خبر: 4036054
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان:

جهاد تبیین یکی از ‌شاکله مهم قدرت‌ نرم است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان‌ با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از‌ شاکله مهم قدرت‌ نرم است، تصریح کرد: جهاد تبیینی از وظایف افراد صاحب قلم و نخبگان و دانشمندانی است که بتوانند با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بین حقایق تمییز داده و مسائل مورد توجه افکار عمومی را تبیین و شبهات را برطرف کنند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان حجت‌الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان‌ کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ایدئولوژی امام‌راحل(ره) که برگرفته از تفکر الهی و سیاسی بود به پیروزی رسید و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری از مشکلات و سختی‌ها عبور کرده و به دستاوردهای عظیمی دست یافته است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان به جهاد تبیین یک فریضه‌ قطعی و فریضه فوری و یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در برهه حساس‌ کنونی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته نتوانستند با جنگ نظامی، تحریم اقتصادی، ترور، تهدید، اقدامات تجزیه طلبانه انقلاب را از حرکت و پویایی بازدارند.

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه دشمنان با ایجاد جنگ ادراکی و شناختی می‌خواهند افکار مردم نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن را خدشه دار کنند، افزود: دشمنان اکنون بر روی عملیات روانی، جنگ شناختی، ادراکی و جنگ رسانه‌ای متمرکز شده‌اند و به دنبال سیاه‌نمایی، نفرت‌افکنی، مشروعیت‌زدایی و ترویج یاس و ناامیدی هستند، لذا جهاد تبیینی تنها راه شکست دشمنان در فضای مجازی است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان‌ با اشاره به منویات مقام معظم‌رهبری که می‌فرمایند مسئولان و مدیران کشور نیز وظیفه‌ای تبیینی دارند، تصریح کرد: مردم در برخی از تصمیمات مسئولان هم دچار ابهام می‌شوند، لذا مسئولان باید تصمیمات مورد نظر و پاسخ‌گویی به شبهات و اعتراضات را با رویکرد تبیین مورد توجه قرار دهند تا حقایق برای همه تبیین و آشکار شود.

حجت‌الاسلام دیلم اشاره به نقش‌رسانه‌ها در ایفای هرچه بهتر جهاد‌ تبیین، افزود: رسانه‌ها با استفاده از مستندات و نظرات و سخنان افراد صاحب اندیشه و مورد قبول جامعه می‌توانند میدان‌دار این جهاد باشند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان‌ با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از‌ شاکله مهم قدرت‌نرم است، تصریح کرد: جهاد تبیینی از وظایف افراد صاحب قلم و نخبگان و دانشمندانی است که بتوانند با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بین حقایق تمییز داده و مسائل مورد توجه افکار عمومی را تبیین و شبهات را برطرف کنند.

انتهای پیام
captcha