افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۷۷ پروژه در ملایر
کد خبر: 4033363
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۷۷ پروژه در ملایر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدانگفت: همزمان با ایام دهه فجر ۵۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

جلسه با امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر، حسین فارسی سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، سیدمحمدرضا میرصفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان و مسئولان شهرستان ملایر و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در گلزار شهدای شمس‌آباد ملایر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

هم‌چنین این مسئولان با حضور در دفتر امام جمعه ملایر با حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه محترم ملایر دیدار و گفتگو کردند.

سیدمحمدرضا میرصفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در این دیدار ضمن تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۵۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، کمتر از ۱۰ درصد از این تعداد پروژه‌ها در استان همدان کلنگ‌زنی می‌شود.

میرصفدری با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا، خواستار رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی و تزریق واکسن به منظور ایجاد ایمنی و جلوگیری از بدتر شدن شرایط کرونایی استان شد.

حسین فارسی سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهرستان ملایر همواره در افتتاح پروژه‌ها سرآمد است و امسال همزمان با ایام دهه فجر ۱۴۰ پروژه با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

هم‌زمان با نخستین روز از ایام‌الله مبارک دهه فجر نیز زنگ انقلاب با حضور حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، حجت‌الاسلام برقراری امام‌جمعه ملایر، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، شهردار ملایر، مسئولان دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در هنرستان شبانه‌روزی شهید قنبری ملایر نواخته شد.

در این آئین مسئولان شهرستان از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان هنرستان شهید قنبری بازدید کردند.

مسئولان شهرستان با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مرقد مطهر آیت‌الله میرشاهولد، پس از تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا، با امام‌جمعه ملایر دیدار کردند.

هم‌زمان با نخستین روز از ایام‌الله مبارک دهه فجر در روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ مسئولان ملایری با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مرقد مطهر آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و سپس با حجت‌الاسلام برقراری امام‌جمعه محترم ملایر دیدار کردند.

انتهای پیام
captcha