تشکیل هسته‌های متخصص جهادی در دانشگاه‌های فارس
کد خبر: 4031503
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

تشکیل هسته‌های متخصص جهادی در دانشگاه‌های فارس

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تشکیل هسته‌های خودجوش و متخصص برای خدمت‌رسانی و اقدام جهادی خبر داد.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 6 بهمن در مراسم افتتاحیه دومین رویداد توانا ویژه گروه‌های جهادی دانشجویی استان گفت: برای اعتلای حرکت‌های جهادی دانشجویی و رشد کیفی و کمی این فعالیت‌ها سیاست‌هایی را اجرا کرده‌ایم.

وی از تشکیل هسته‌های خودجوش و متخصص برای خدمت‌رسانی و اقدام جهادی توسط بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد و افزود: حرکت‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و برپایی عدالت اجتماعی از مشارکت‌های مردمی برای حل مشکلات مردم بهره می‌جویند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، حرکت‌ها و اردوهای جهادی را مسیری در راستای تربیت نیروهای انقلابی و آمادگی آن‌ها برای تشکیل امت واحده اسلامی برشمرد و افزود: کیفی شدن اقدامات جهادی و حرکت در راستای علمی شدن و اثربخشی فعالیت‌ها، در چندسال اخیر مورد توجه دانشجویان بسیجی جهادگر قرار گرفته است.

یوسفی با تأکید بر نقش‌آفرینی مؤثر گروه‌های جهادی و دانشجویان در حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور اضافه کرد: تقویت حرکت جهادی در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی با اجرای اثربخش فعالیت‌های جهادی دانشجویی و ایجاد مناطق الگو، عاری از محرومیت و آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان به سمت انقلابی‌گری سوق داده شوند، تصریح کرد: حرکت‌های جهادی در میان آحاد دانشجویان فراگیر شود.

انتهای پیام
captcha