برگزاری نشست «بررسی زندگی و شهادت حاج‌قاسم سلیمانی» در خوی
کد خبر: 4026205
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

برگزاری نشست «بررسی زندگی و شهادت حاج‌قاسم سلیمانی» در خوی

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و کانون بسیج هنرمندان خوی نشست بررسی زندگی و شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در کتابخانه عمومی پانزده خرداد این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نشست بررسی زندگی و شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نشست بررسی زندگی و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی امرزو، 14 دی با حضور محمدرضا پیری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خوی، جواد باطنی، فرمانده حوزه بسیج مقاومت قطور؛ حسین اصغری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی و هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خوی در کتابخانه عمومی 15 خرداد این شهرستان برگزار شد.

جواد باطنی، فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهر قطور گفت: به شهید سلیمانی به چشم یک فرد، فرمانده و یا سردار نگاه نمی‌کنیم بلکه به چشم یک مکتب نگاه می‌کنیم، شهدا به مرتبه‌ای از توحید رسیده‌اند که مردم عادی به این توحید نرسیده‌اند.

وی افزود: عشق به اسلام ناب محمدی، ظلم‌ستیزی، ارادت به اهل بیت(ع)، تلفیق معنویت و سیاست، عقلانیت، جاذبه و دافعه، مردم‌مداری و نگاهی جهانی از جمله ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بودند.

فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهر قطور در پایان گفت: سردار با بینش جهان‌بینانه‌ای که در جنگ با داعش داشت با استفاده از نیروهای مقاومت توانست مانع از عمل شدن نقشه‌های شوم استکبار جهانی در خاورمیانه شود و همین عظمت و جایگاه وی خاری در چشم دشمنان شد تا در نهایت او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام
captcha