آغاز پویش «سلیمان خدمت» مدافعان سلامت فارس
کد خبر: 4025917
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

آغاز پویش «سلیمان خدمت» مدافعان سلامت فارس

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی، پویش «سلیمان خدمت» به منظور خدمت‌رسانی به مردم به همت بسیج جامعه پزشکی فارس آغاز شد.

پویش «سلیمان خدمت»، بسیج جامعه پزشکی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین صمصام، رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس امروز، 13 دی‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، پویش «سلیمان خدمت» از امروز به مدت 40 روز در استان فارس آغاز شد.

وی با بیان اینکه این پویش تا 22 بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، هدف از راه‌اندازی این پویش را خدمت‌رسانی به مردم به نیابت از سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی و حفظ و ترویج مکتب این شهید بزرگوار برشمرد.

صمصام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و ابعاد شخصیتی والای او که فراتر از یک فرمانده سپاه بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی در طول سال‌های حیات خود کوشید تا با تمام توان در کنار مردم باشد و تلاش‌های او تعبیرگر مفهوم خدمت بود و این پویش نیز در تداوم راه او و به نیابت از این شهید بزرگوار به اجرا درمی‌آید.

وی ضمن دعوت از تمامی علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش ادامه داد: مخاطبان پیش‌بینی شده برای همکاری در این پویش شامل پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، مراقبان بهداشت، بهورزان، کارکنان اداری در تمامی حوزه‌های سلامت و عموم مردم هستند که هر کدام می‌توانند به میزان توانایی خود در این رویداد فرهنگی عقیدتی سهیم شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با تبیین نحوه همکاری با این پویش گفت: هر متقاضی می‌تواند با انجام یک یا چند نوع خدمت به صورت رایگان و یا با درصدی از تخفیف در این پویش به صورت داوطلبانه مشارکت داشته باشد؛ همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به لینک نام‌نویسی در این پویش و با انتخاب یک یا چند مورد از مصادیق پیش‌بینی شده برای پویش «سلیمان خدمت» نحوه همکاری خود را به ثبت برسانند.

صمصام با اشاره به پیش‌بینی قسمت سایر مصادیق برای هر گونه ارائه خدمتی که در فرم موجود نیست، افزود: مصادیق و محورهای پویش سلیمان خدمت شامل انجام اعمال معنوی مانند ذکر صلوات، تلاوت قرآن و ادعیه به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، انجام اعمال جراحی، انجام ویزیت بیماران نیازمند، ارائه هرگونه خدمات درمان سرپایی، اهدای دارو به نیازمندان، تحویل دارو به گروه جهادی (طرح شهید رهنمون) برای توزیع در مناطق کم برخوردار، حذف حق فنی نسخ در روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انجام تزریقات به صورت رایگان می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس، دیگر مصادیق این مشارکت داوطلبانه را شامل همیار بیمار، پیگیری روند درمان بیماران در منزل، ارائه تجهیزات و امکانات پزشکی، فعالیت در فضای مجازی جهت ترویج مکتب سلیمانی و تهیه محتوا، مشارکت در امر ساخت و توسعه مراکز ارائه خدمات سلامت و ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی برشمرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر در این زمینه، همچنین ورود به فرم نام‌نویسی در پویش اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام
captcha