سردار سلیمانی به استقرار دولت رسمی عراق کمک شایانی کرد
کد خبر: 4025567
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

سردار سلیمانی به استقرار دولت رسمی عراق کمک شایانی کرد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در جنگ با داعش در سوریه و عراق با تدبیر تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه را به نابودی کشاند، گفت: سردار سلیمانی به استقرار دولت رسمی عراق کمک شایانی کرد و از نقش‌های برجسته ایشان تجهیز گروه‌های مقاومت در سوریه، عراق و لبنان بود.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت امروز راحت محقق نشده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با دستان خالی در برابر رژیم بعث عراق که توسط بلوک شرق و غرب حمایت می‌شد ایستاد و اجازه تصرف وجبی از خاک خود را به دشمن نداد.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات طریق‌القدس با گردان‌های خود در برابر صدام ایستاد، افزود: از رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در عملیات بیت‌المقدس است که با تلاش‌های خود یکی از فاتحان خرمشهر نام گرفت.

فلاح‎‌زاده تصریح کرد: سردار سلیمانی پس از پایان جنگ تحمیلی از پای ننشست و در راه خدمت به مردم گام برداشت و مأموریت تأمین امنیت شرق کشور را برعهده گرفت و در به ناکامی کشاندن نقشه‌های آمریکا و اشرار در سیستان و بلوچستان نقش بسزایی داشت همچنین در مسیر خدمت‌رسانی به مردم محروم و مستضعف منطقه گام برداشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه در جنگ سوریه بسیاری از مسیحیان به این شهید پناه آوردند، گفت: قرارگاه حاج قاسم مأمنی امن و آرامش بخش برای مردم و محل خوف و وحشت دشمنان بود.

وی در پایان با بیان اینکه زمانی که آمریکا داعش را در عراق و سوریه راه‌اندازی کرد و داعش تمام نقاط سوریه را تصرف کرده بود با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی در آنجا حضور یافت و با آن‌‍‌ها مبارزه کرد، افزود: سردار سلیمانی در جنگ با داعش در سوریه و عراق با تدبیر تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه را به نابودی کشاند همچنین به استقرار دولت رسمی عراق کمک شایانی کرد و از نقش‌های برجسته ایشان تجهیز گروه‌های مقاومت در سوریه، عراق و لبنان بود.

انتهای پیام
captcha