مسابقات حفظ قرآن کریم در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4024914
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

مسابقات حفظ قرآن کریم در کرمان برگزار شد

مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به مناسبت افتتاح فاز نخست مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سه مقطع حفظ 10جزء، 20جزء و حفظ کل قرآن کریم در کرمان برگزار شد.

مسابقات سراسری حفظ قرآن در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شامگاه پنجشنبه، ۹ دی ماه به مناسبت افتتاح فاز نخست مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه کوهپایه کرمان و یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مسابقات که در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار و توسط سه داور از خوزستان و کرمان داوری شد، ۱۳۰ حافظ قرآن شرکت کردند و در سه مقطع حفظ 10جزء، 20جزء و حفظ کل قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم مجتبی عليرضالو از تهران و مجتبی فیضی از استان فارس شهرستان فسا توانستند با امتیازی مساوی به مقام اول دست یابند و عماد انوری از جیرفت استان کرمان و سجاد وفایی از قم نیز توانستند در امتیازی مساوی به مقام دوم دست یابند. این مقطع مقام سوم نداشت.

محمدحسن رحیم‌زاده از استان فارس شهرستان فسا در مقطع حفظ 20جزء موفق به کسب مقام اول مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شد و یوسف شرفی از استان خوزستان و حبیب امیری از استان فارس شهرستان استهبان، به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در مقطع حفظ 10جزء قرآن کریم، سید علی مولایی و سیدسجاد کاظمی از بیرجند به ترتیب مقام اول و دوم را به دست آوردند و فرزاد دهقان‌اناری از کرمان نيز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام
captcha