برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در ۷۰ شهر آذربایجان غربی
کد خبر: 4024905
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در ۷۰ شهر آذربایجان غربی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی در ۷۰ شهر و روستای آذربایجان‌غربی خبر داد.

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: مهمترین وسیله دشمنان برای از بین بردن اسلام و ولایت تبلیغات است و از هر وسیله و رسانه‌ای برای تحقق این امر استفاده می‌کنند ولی دین و ولایتمداری با گوشت و خون و استخوان ما عجین شده است. 

وی افزود: هدف دشمن از فتنه‌گری از بین بردن نور الهی و ولایت‌فقیه بود حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت عاشورایی ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری است.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: حماسه ۹ دی صحنه تقابل کفر در مقابل اسلام و فتنه ۸۸ رویارویی جبهه کفر و نفاق مقابل جبهه ولایت و اسلام بود که با هوشیاری ولایت و بصیرت مردم جبهه اسلام پیروز شد. 

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد حماسه ۹دی در ۷۰ شهر و روستای آذربایجان‌غربی برگزار شد تا با تجدید میثاق با رهبر انقلاب به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهیم تا ظهور حضرت ولی عصر پشتیبان ولایت هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمن شناسی، موقعیت شناسی، بصیرت و واکنش عاشورایی ملت ایران در مقابل توطئه فتنه‌گران آمریکایی و صهیونیستی از ویژگی‌های حماسه ۹دی بود که مردم به جهانیان ثابت کردند که با پشتیبانی و پیروی از ولایت می‌توان همیشه پیروز میدان نبرد شد.

وی در پایان گفت: روز ۹دی، روز واکسینه کردن انقلاب اسلامی از شر فتنه داخلی و خارجی و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت بود.

 

 

انتهای پیام
captcha