کاهش آمار طلاق در میان خانواده‌های نیروی انتظامی + صوت
کد خبر: 4023971
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

کاهش آمار طلاق در میان خانواده‌های نیروی انتظامی + صوت

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی با اشاره به اینکه در این دوره بر موضوع خانواده و تعامل بین همسران و فرزندان در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید شده است، گفت:‌ آمار طلاق در میان خانواده‌های نیروهای انتظامی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ نشست خبری حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز دوشنبه ۶ دی‌ماه سازمان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا ادیانی،‌ ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی و همچنین شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت روز ۹ دی، پیرامون «هفته بصیرت» بیان کرد: انقلاب اسلامی تمامی محاسبات غرب و شرق را غلط از آب درآورد. دشمنان برای مقابله با انقلاب از هر وسیله‌ای استفاده کردند تا شکست بخورد. بعد از جنگ، دشمن تاکتیک خود را تغییر داد و به جنگ نرم فرهنگی روی آورد تا ذائقه ملت ایران را تغییر دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره با حوادث سال ۸۸ بیان کرد: دشمن با تابلو خودی وارد این عرصه شد تا به نظام ضربه بزند اما حماسه ۹ دی به این قائله پایان داد. حماسه ۹ دی را کسی سازماندهی نکرد بلکه خود مردم خودجوش به صحنه آمدند. مردم هرجا پای صحنه آمدند بهتر از ما مسئولین عمل کردند. حماسه ۹ دی دقیقاً مانند روز ۲۲ بهمن و ۱۲ فروردین بود و بر همه دشمنان داخلی و خارجی پیروز شدیم.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: در ۲۲ بهمن ۵۷ از همه گروه‌ها و جریان‌ها حضور داشتند اما در روز ۹ دی همه حاضران، خالص و انقلابی بودند و این ایمان، مذهبی است که مردم را به خیابان می‌کشاند. ملت همیشه به وظیفه خود به درستی عمل کردند و هرجا درست عمل نشده از سوی مسئولان بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیرامون این سازمان بیان کرد: ما یک سازمان اداری نیستیم. من خیلی به گزارش اعتقاد ندارم؛ کار عقیدتی چشیدنی است و همگان باید تأثیر آن را با چشم ببینند. کار عقیدتی سیاسی دعوت به خیر با عمل است.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای از سازمان عقیدتی سیاسی اجباری نیست. حتی حضور در نماز جماعت نیز برای افراد اجباری نیست زیرا باید براساس دل و خودجوش باشد. ما امسال پیش‌بینی کردیم ‌۲۰ هزار خانواده از نیروهای انتظامی را به مشهد مقدس خواهیم برد که این طرح در حال اجرا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در رابطه با مسائل مربوط به خانواده نیروهای ناجا بیان کرد: مسائل کلی امور خانواده بر عهده سازمان عقیدتی سیاسی است و ما در تلاش هستیم تا کانون خانواده‌ها گرم باشد. اثری که برنامه‌های خانوادگی ما گذاشته کاملاً مشخص است که می‌توان به جلوگیری از رشد آمار طلاق در بین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. توجه ما در این دوره بر مسئله خانواده و تعامل بین همسران و فرزندان است.

کد

وی در رابطه با ارتباطات خانواده‌های ناجا با این سازمان بیان کرد: علاوه بر ملاقات حضوری با من، سایتی هم برای ارتباط مستقیم با ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وجود دارد که افراد و خانواده‌ها مشکلات خود را در مباحث مختلف بیان می‌کنند و شخصاً به این پیام‌ها رسیدگی می‌کنم.

حجت‌الاسلام ‌ادیانی افزود: کنار این سایت یک طرح جهادی چهره به چهره داریم که تعدادی روحانی با تک تک افراد به صورت حضوری صحبت می‌کنند تا بتوانند مشکلات آنها را برطرف کنند.

وی در رابطه با استفاده نیروی انتظامی از از فضای مجازی بیان کرد: آنچه ستاد کل بیان کرده است لازم‌الاجراست و با توجه به اینکه ما نیروی مسلح هستیم با محدودیت‌هایی روبرو هستیم. این محدودیت‌ها مخصوص خانواده آنها نیست و حضور آنها منعی ندارد.

کد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سال اخیر توجه به مسکن و معیشت است که در این راستا قرارگاه ساخت مسکن راه‌اندازی شده است. در سال اخیر تعدادی واحدهای مسکونی شخصی از سوی بنیاد تعاون واگذار شده و به سرعت این قرارگاه مسکن رصد می‌کند که مسکن سازمانی ساخته شود. فرمانده محترم نیروی انتظامی در حضور مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند که در یک طرح پنج‌ ساله قرار است که 124 هزار مسکن شخصی بسازند و تحویل دهند که عدد خوبی است و ما هم در حال مطالبه هستیم تا این موضوع محقق شود. اراده نیروی انتظامی بر این است تا بار مشکلات کم شود.

وی در رابطه با بیشترین مشکلات کادر نیروی انتظامی شرح داد: بیشترین مشکل امروز نیروهای انتظامی، مشکلات معیشتی و مسکن آنهاست. حقوق‌ها پایین است. همچنین مشکل مسکن وجود دارد. باید برای ۷۵ درصد کادر نیروی انتظامی خانه‌ سازمانی داشته باشیم که فقط نزدیک به ۷ درصد خانه سازمانی دارند؛ در نتیجه باید به سرعت خانه‌های سازمانی بسازیم.

حجت‌الاسلام ‌ادیانی در رابطه با برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نشست‌هایی را در همه رده‌ها برای پاسداشت شهید سردار سلیمانی در برنامه داریم. همچنین دو سرود ساخته شده است که یکی در رابطه با حماسه ۹ دی و دیگری سرود «فاتح دل‌ها» است که پخش خواهد شد. پخش کتاب‌هایی با موضوع خاطرات شفاهی در رابطه با حاج قاسم سلیمانی نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha