شهید سلیمانی بهترین الگوی مردم‌داری برای مسئولان است
کد خبر: 4023796
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳
حجت‌الاسلام نکونام:

شهید سلیمانی بهترین الگوی مردم‌داری برای مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت با اشاره به اینکه ستاد ۹ دی وظیفه دارد مسئولان را به انجام دقیق وظایف سوق دهد،گفت: شهید سلیمانی بهترین الگوی مردم‌داری برای مسئولان است، هر کسی به مردم صادقانه خدمت کند، قطعاً در دنیا و آخرت به مقام می‌رسد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استانبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ۵ دی‌ماه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه دوم با شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی، اظهار کرد: این تقارن یک فرصت بسیار مغتنم است تا بتوانیم ایام فاطمی، شخصیت شهید سردار سلیمانی و حوادث سال ۸۸ را برای مردم تبیین کنیم.

نکونام افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مکتب ایشان را به یک جریان مستمر در جهان تبدیل کرد و دشمنان نیز تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند تا نام این شهید بزرگوار را حذف کنند، اما تاکنون موفق نشده‌اند، زیرا شهید سلمیانی در دل‌ها جای دارد، فضای مجازی یکی از ابزارهایی است که دشمن از این طریق سعی دارد به مردم کشورمان ضربه وارد کند، اما نتوانست مانع انتشار نام این شهید شود.

وی با اشاره به فتنه ۸۸، توضیح داد: این فتنه یک شبه شکل نگرفت، بلکه دشمنان جمهوری اسلامی سال‌ها و ماه‌ها برای خدشه وارد کردن به این انقلاب تلاش کردند، انتخابات بهترین بستر و عرصه برای آن‌ها بود تا بتوانند کودتای مخملی در کشور به راه بیندازند و نقشه‌های شیطانی خود را عملی کنند.

نکونام تأکید کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی در ابتدا فضای کشور را غبارآلود کردند تا افراد نتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و پس از انتخابات تلاش کردند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند، اما دشمن از این نکته غافل بود که انقلاب اسلامی از بطن مردم شکل گرفته است و در دل مردم جای دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم از عملکرد مسئولان گلایه‌هایی دارند، گفت: دشمن در سال ۸۸ از این گلایه‌مندی دچار اشتباه محاسباتی شد و فکر کرد می‌توانند به اهداف خود برسد، اما مردم با حضور خودجوش خود این فتنه را خنثی کردند.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مردم از انقلاب اسلامی ناامید شوند، تصریح کرد: این موضوع رسالت مسئولان است، ستاد ۹ دی وظیفه دارد مسئولان را به انجام دقیق وظایف سوق دهد، شهید سلیمانی بهترین الگو برای مردم‌داری مسئولان است، هر کسی به مردم صادقانه خدمت کند، قطعاً در دنیا و آخرت به مقام می‌رسد.

نکونام تصریح کرد: دشمنان انواع جسارت و دشمنی‌ها را علیه مردم ایران انجام می‌دهند، سپس مدعی هستند، دشمنان به‌هیچ عنوان اهل منطق، عقل و غیره نیستند، در برابر زیاده‌خواهی دشمنان باید ایستاد و مردم نیز آگاه هستند، گاهی مسئولان دچار اشتباه می‌شوند. نباید اجازه دهیم دشمنان انقلاب اسلامی را از آرمان‌هایش دور کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: واقعیت‌های ۹ دی باید به درستی برای مردم تبیین شود، در این خصوص کتاب‌های بسیار غنی نگاشته شده و واقیعت‌ها در این کتب به‌خوبی بیان و راه درست نیز نشان داده شده است، نباید اجازه دهیم دشمنان انقلاب اسلامی روایتگر حوادث باشند.

انتهای پیام
captcha