برپایی نمایشگاه کتاب شاهرود
کد خبر: 4023653
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

برپایی نمایشگاه کتاب شاهرود

رئیس اداره ارشاد اسلامی شاهرود از افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان خبر داد و گفت: دو هزار عنوان کتاب در مجموعه اداره ارشاد شاهرود برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

برپایی نمایشگاه کتاب شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی شاهرود صبح امروز 5 دی در جمع خبرنگاران در حاشیه شورای فرهنگ عمومی شاهرود با اشاره به راه‌اندازی این نمایشگاه با دو هزار عنوان کتاب، گفت: هدف این نمایشگاه توسعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین ترغیب مردم برای خرید کتاب است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۴ هزار جلد کتاب از ناشران ملی و استانی و همچنین کتاب‌های نوشته شده توسط نویسندگان بومی ارائه شده است، یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ به روی مردم گشوده می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه نمایشگاه کتاب مذکور همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا هشت شب به روی علاقمندان باز است و کتاب‌ها با تخفیف ارائه می‌شوند، افزود: سعی شده در این نمایشگاه از همه نوع کتاب شامل شعر، ادبیات، رمان، هنر، روان شناسی، مذهبی، آموزشی وجود داشته باشد تا همه سلیقه‌ها را مد نظر قرار دهیم.

مهدیان با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه‌های کتاب همیشه در شاهرود مطلوب بوده و امیدواریم که در رویداد آتی نیز چنین باشد، گفت: برای خرید کتاب‌های این نمایشگاه تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha