پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» در فارس به راه افتاد
کد خبر: 4022874
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» در فارس به راه افتاد

با هدف زنده نگه داشتن و ترویج مکتب ولایت‌مداری شهید سپهبُد قاسم سلیمانی، پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری مجموعه سلامت استان فارس به اجرا درمی‌آید.

بسیج جامعه پزشکی، پویش «اربعینی با سلیمان خدمت»به گزارش ایکنا از فارس، حسین صمصام فرمانده سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس امروز، اول دی‌ماه در نشست هماهنگی پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: با هدف زنده نگه داشتن و ترویج مکتب ولایت‌مداری شهید سپهبُد قاسم سلیمانی، پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری مجموعه سلامت استان فارس به مدت چهل روز به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: هدف از طراحی پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» که از سیزدهم دی، آغاز و تا بیست و دوم بهمن سال جاری به مدت چهل روز ادامه دارد، ایجاد تفکر بسیجی و انقلابی و نیز هم‌افزایی مشارکت بین واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ترویج مکتب شهید سلیمانی، به عنوان ناب‌ترین مکتب عشق و ایثار در بین آحاد ملت، شناخته شده است.

صمصام با ارائه جزییات برنامه‌های پیشنهادی در این پویش افزود: لزوم مشارکت و بهره‌مندی از تخصص و تعهد نیروهای مخلص جهادی و نیز بهره‌گیری از دامنه تعاملات برون‌سازمانی هر یک از مجریان مداخله‌گر در این پویش، نقش ارزنده‌ای در تقویت اجرایی آن به دنبال دارد.

فرمانده سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش فرهنگ‌سازی به عنوان یکی از دستاوردهای اجرای این پویش تاکید کرد: طی فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در زمینه ‌ای فرهنگی دنبال کار تشریفاتی و ویترینی نباشید، نمایش دادن کار فرهنگی، نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه ضرر هم دارد، در زمینه فرهنگ باید دنبال کارهای محتوایی و اصیل و واقعی بود که نیاز امروز عموم مردم کشور است.

وی، تمرکز بر حسن اجرای شیوه این پویش و نیز پرهیز از نمایش هرگونه فعالیت را سرلوحه تفکر جهادی و انقلابی هر یک از مجریان این طرح عنوان کرد.

یادآور می‌شود، در این نشست، مسئولان بسیج آقایان و بانوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز معرفی شدند و حکم مسئولیت سرپرست پایگاه کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آقایان به منصور مُدرکی و سرپرستی مسئولیت پایگاه بانوان به زهرا کاظم‌پور اهدا شد.

انتهای پیام
captcha