تلاش برای راه‌اندازی صندوق حمایت از قرآنیان تا پایان سال
کد خبر: 4022534
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
حجت‌الاسلام خاموشی خبر داد:

تلاش برای راه‌اندازی صندوق حمایت از قرآنیان تا پایان سال

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به اینکه به دنبال رفع مشکل صندوق حمایت از قرآنیان از طریق اختصاص وقف‌هایی با نیات قرآنی هستیم، گفت: امیدواریم تا پایان سال این صندوق راه‌اندازی شود.

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: خوشبختانه شاهد مشارکت خوب نسل جوان در این مسابقات هستیم. پیش‌بینی می‌شد به دلیل کرونا، مسابقات کم‌رمقی برپا شود اما با صحنه‌هایی متفاوت روبه رو شدیم.


بیشتر بخوانید:


خاموشی بیان کرد: در دوره چهل و چهارم تلاش شده است تا کاهش هزینه‌ها را در خدمت افزایش جوایز قرار دهیم، لذا جوایز این دوره رشد چشمگیری نسبت به دوره قبل پیدا کرده است. هر چقدر بتوانیم از هزینه‌های جانبی بکاهیم و به جوایز اضافه کنیم شاهد اثرگذاری و انگیزه‌دهی بیشتری خواهیم بود.

رئیس ستاد عالی هماهنگی مسابقات کشور به رقابت‌های بسیار نزدیک قاریان و حافظان اشاره و اظهار کرد: این رقابت نزدیک و دقیق نشان می‌دهد مسابقات تا سطح بسیار خوبی تخصصی شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت صندوق حمایت از فعالان قرآنی که سال گذشته قول راه‌اندازی آن داده شده بود، گفت این کار در حال انجام است اما یک نکته‌ای وجود دارد و آن اینکه در این مسیر باید از نیات وقف قرآنی استفاده و حجم آن را هم بیشتر کنیم تا بتوانیم با ظرفیت و قوت خوبی کار را آغاز کنیم.

خاموشی درباره زمان نهایی راه‌اندازی این صندوق،‌ بیان کرد: در تخصیص ارقام به این صندوق مشکلی نداریم. ان‌شاالله تلاش خواهیم کرد که تا پایان سال 1400 این موضوع را محقق کنیم.

انتهای پیام
captcha