الگوگیری از سیره شهدا در جنگ اقتصادی
کد خبر: 4022229
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

الگوگیری از سیره شهدا در جنگ اقتصادی

مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان، گفت: عرصه تولید و اقتصاد را خاکریز و خط مقدم امروز نبرد با استکبار است و الگو گرفتن از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس برای پیروزی در این نبرد ناجوانمردانه اولویت اساسی است.

اسدالله محسن زاده کشت و صنعت مغانبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسدالله محسن‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان، 29 آذرماه، در دیدار با مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت فتح خرمشهر‌های اقتصادی، عرصه تولید و اقتصاد را خاکریز و خط مقدم امروز نبرد با استکبار است که الگو گرفتن از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس برای پیروزی در این نبرد ناجوانمردانه اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: بستر‌های لازم را برای آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌های کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان با فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس فراهم خواهیم کرد و توجه به امور معنوی و گسترش فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در بین کارکنان شرکت و خانواده‌های آن‌ها، از اهداف هیئت مدیره این شرکت است.

محسن‌زاده افزود: 20 نفر از خانواده‌های معظم شهدا در این شرکت مشغول به کار هستند و تعداد قابل توجهی از رزمندگان و جانبازان نیز در این شرکت شاغل بوده و یا به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند که این از افتخارات شرکت کشت و صنعت مغان است.

عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت فتح خرمشهر‌های اقتصادی، عرصه تولید و اقتصاد را خاکریز و خط مقدم امروز نبرد با استکبار دانست و بر لزوم الگو گرفتن از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس برای پیروزی در این نبرد ناجوانمردانه تأکید کرد.

علی واحد، مدیر‌کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، نیز در ادامه گفت: دفاع مقدس با جهاد و تلاش و همت تک تک مردم ایران اسلامی، از گروه‌های سنی و اقشار اجتماعی مختلف، با رهبری واحد امام خمینی و با وحدت و همدلی اداره شد و سرانجام به پیروزی رسید.

این مسئول، افزود: همانطور که دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی بود، نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز وظیفه و تکلیف همگانی است و تنها به عهده نهاد خاصی نیست.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل، تأکید کرد: مشارکت بخش خصوصی و تمامی ادارات و نهادها و ارگان‌ها در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت امری لازم و واجب است و گسترش معارف دفاع مقدس جامعه را از ابعاد مختلف بیمه می‌کند.

واحد بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان، همکاری‌های فرهنگی گسترده بین این شرکت و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل انجام می‌شود و در روزها و ماه‌های آتی شاهد مشارکت در خور توجه این دو نهاد در برگزاری برنامه‌ها و تولید آثار فاخر مکتوب در حوزه دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha