ثبت نام بیش از 25 هزار در سامانه بچه‌های مسجد
کد خبر: 4021764
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

ثبت نام بیش از 25 هزار در سامانه بچه‌های مسجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از ثبت نام 25 هزار و 20 نفر از مردم خراسان شمالی در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالیهاشم شیرازیان، مدیر ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه حدود یک هزار و 250 مسجد در سطح استان داریم، بیان کرد: تعداد 398 مسجد در استان دارای کانون فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی در خصوص نحوه تشکیل کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان، تصریح کرد: مساجد روستایی که جمعیتی بالای یک هزار نفر را دارند می‌توانند با ثبت درخواست هیات امنای روستا به اداره امور مساجد استان شاهد شروع فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد روستای خود باشند.

شیرازیان با بیان اینکه حدود یک هزار و 250 نفر در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کرده‌اند، افزود: یکی دیگر از شرایط تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد داشتن امام جماعت در روستا است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه طی سال گذشته اعتبار 100 میلیون تومانی برای تجهیز سیستمی کانون‌های مساجد استان از سمت استانداری دریافت کرده‌ایم، اظهار کرد: باتوجه به هزینه بالای تهیه هر سیستم 100 میلیون تومان اعتبار کمی بود و در حال حاضر در حال رایزنی با استانداری و صحبت با نمایندگان مجلس برای تهیه اعتبار لازم هستیم.

 

انتهای پیام
captcha