حماسه ۹ دی تجلی دفاع از حق‌الناس بود
کد خبر: 4021434
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

حماسه ۹ دی تجلی دفاع از حق‌الناس بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: در حماسه ۹ دی لحظه‌شناسی و تکلیف‌مداری مردم، برائت مسلمین از دشمنان و دفاع از حق الناس تجلی پیدا کرد.

حماسه ۹ دی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ۲۵ آذر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: امسال به عنوان دوازدهمین سالگرد حماسه ۹ دی مراسم بزرگداشت این روز در سراسر استان برگزار می‌شود و یوم‌الله ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق ولایت و رهبری با مردم بصیر انقلابی است.

وی افزود: در این روز، پاسداشت از اساس نظام، بیعت با ولایت فقیه، تجدید میثاق مردم با ولایت و رهبری، وظیفه، لحظه‌شناسی و تکلیف‌مداری مردم، برائت مسلمین از دشمنان و دفاع از حق الناس تجلی پیدا کرد.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند:« حوادث این روز باید برای مردم تبیین شود» و رویکرد ما تبیین محور بوده و فتنه ۹ دی از توطئه‌های دشمنان بود که طبق نظریات برخی از اندیشمندان سیاسی چندین سال است که این توطئه توسط دشمنان طرح ریزی شده است.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ که از روش‌های تجربه شده برای براندازی نرم توسط و غرب بود که توسط عوامل داخلی اجرا شد مقام معظم رهبری فرمودند:«  فتنه ۸۸ انقلاب رنگی و مخملی با هدف براندازی نظام بود» که با بصیرت و آگاهی مردم و مدیریت رهبری این توطئه نقش بر آب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شعار محوری امسال یوم‌الله نهم دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه اعلام شده و از جمله برنامه‌های این روز، تبیین جایگاه و نقش رهبری در مدیریت و فتنه، تبیین کانون‌های داخلی و خارجی فتنه ۸۸، تبیین لشکرکشی رسانه‌ای غرب برای سو استفاده از فتنه، تبیین رسالت تاریخی خواص و جریان‌های سیاسی در فتنه ۸۸، تبیین حضور حماسی و واکنش عاشورایی مردم و اقدام به لحظه در مقابل فتنه ۸۸، محسوب می‌شود. 

وی گفت: دیدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ائمه جمعه استان، برگزاری مسابقات ورزشی، مقاله، انشانویسی، نقاشی دانش‌آموزان و دانشجویان، تولید محتوا در فضای مجازی، صدور بیانیه در خصوص دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، انتشار وصیت‌نامه شهید سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، برگزاری همایش بصیرت ۹ دی در بین پایگاه‌های بسیج، روحانیون اهل سنت و تشیع، دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری نمایشگاه عکس، کاریکاتور و پوستر از جمله برنامه‌های گرامیداشت این دهه است. 

حجت‌الاسلام آقایی افزود: برگزاری محفل شعرخوانی، فضاسازی شهری در همه مناطق شهر، برگزاری مراسم محوری بزرگداشت ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، دعوت از کارکنان و خانواده‌های ادارات و سازمان‌ها جهت شرکت در مراسم محوری تبلیغات محیطی و تعیین برنامه رادیو و تلویزیونی از برنامه‌های دهه بصیرت محسوب می‌شود. 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha