تمدید مهلت دریافت طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی کرمان
کد خبر: 4020582
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

تمدید مهلت دریافت طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی کرمان

مهلت دریافت طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان کرمان با موضوعات مرتبط با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تا ۲۵ آذر‌ماه امسال تمدید شد.

طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به‌عنوان دبیرخانه کمیته توزیع اعتبار متمرکز کمک به نهادهای دینی و فرهنگی، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استان از همه مؤسسات فرهنگی، هنری و دینی دارای مجوز معتبر و واجد شرایط دعوت می‌کند تا نسبت به ارائه طرح‌های پیشنهادی در چارچوب دستورالعمل مربوطه اقدام کنند.

مؤسسات متقاضی حداکثر تا 25 آذرماه فرصت دارند طرح‌های خود را در موضوعات اعتیاد، خشونت، طلاق، حاشیه‌نشینی، کاهش جمعیت، غرب‌زدگی در سبک زندگی‌، فقر و بیکاری، سبک زندگی اسلامی‌ـ ایرانی، امید و نشاط، ایثار و گذشت، عدالت و قانون‌مداری و سایر موضوعات مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به دبیرخانه کمیته گروه طرح برنامه و تحول اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل بدهند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت دستورالعمل و فرم‌های مربوطه می‌توانند به سایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی www.kerman.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha