برگزاری جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4020198
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

برگزاری جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده با عنوان «آوای زندگی» 17 آبان تا 15 اسفندماه خبر داد.

جشنواره«مسجد، بقاع متبرکه و خانواده»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 21 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده با عنوان «آوای زندگی» 17 آبان تا 15 اسفندماه در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌‌شود و نمایندگانی از دستگا‌ه‌های مرتبط با مساجد به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی کانون‌‌های مساجد در استان‌ها فعال هستند.

وی افزود: جشنواره در سه دسته بقاع متبرکه، مساجد روستایی و عشایری و مساجد شهری به ارزیابی فعالیت مساجد و بقاع متبرکه در حوزه تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و فرزندآوری می‌‌پردازد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختتامیه جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده طی اسفندماه امسال، اضافه کرد: در هر بخش سه مسجد یا کارگزار مسجدی به عنوان نفر یا مسجد و بقاع متبرکه برتر معرفی می‌شوند.

دولت‌آبادی بیان کرد: یکی از محورهای هشت‌گانه جشنواره جمع‌آوری ایده‌های کنشگران مساجد است که پس از پایان جشنواره این ایده‌ها در اختیار همه مساجد قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مخاطبین اصلی این جشنواره مساجد، بقاع متبرکه و کارگزاران مساجد در این جشنواره هستند و هرگونه برنامه در حوزه مسائل خانواده در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت جشنواره به نشانی www.avayezendegii.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha