مصوبات دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد
کد خبر: 4017470
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

مصوبات دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد

دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، صبح امروز، 9 آذرماه با حضور اعضا تشکیل شد.

دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزدبه گزارش ایکنا، دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، صبح امروز، 9 آذرماه با حضور اعضا در دفتر این اتحادیه برگزار شد.


بیشتر بخوانید: 


این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد اتحادیه قرآنی طی هفته‌های اخیر توسط حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد آغاز و در ادامه مقرر شد تا با پیگیری‌های لازم برای تشکیل جلسه اعضای هیئت مدیره با مهران فاطمی، استاندار یزد پیش از سفر ریاست جمهور به یزد یا پس از آن فراهم شود.

همچنین طی این جلسه اعضا، خواستار پیگیری مصوبات جلسه اعضای هیئت مدیره با محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از سوی مدیرعامل اتحادیه شدند.

از دیگر خروجی‌های این جلسه در زمینه برنامه سه ساله اتحادیه قرآنی استان بود که مقرر شد اصلاحاتی در بخش اداری ـ مالی، تبلیغی و ترویجی و پژوهشی ـ علمی این برنامه سه ساله انجام شود و این تغییرات تا دو هفته آینده اعمال شود تا هرچه سریع‌تر به منظور اجرا به مدیرعامل اتحادیه ابلاغ شود.

همچنین مقرر شد تا پیش‌نویس برنامه و بودجه سال 1401 اتحادیه از سوی مدیرعامل اتحادیه تهیه تا پس از تصویب به مدیران عامل ابلاغ شود.

یادآوری می‌شود، محمد شایق، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، حسین قادری بغدادآباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی‌فیروزآبادی، امیر میرجلیلی به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دوم هستند. همچنین محمدرضا حسینی‌بغدادآبادی، سعید ملکوتیان و طیبه نصیری‌زارچ به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha