حذف محدودیت زمان ارسال اثر به نشست تخصصی شورای عالی قرآن
کد خبر: 4015257
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
میرزاجانی خبر داد:

حذف محدودیت زمان ارسال اثر به نشست تخصصی شورای عالی قرآن

معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: در پی تمهید مقدمات برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم محدودیت زمانی ارسال اثر به فراخوان این نشست حذف شد.

محمدتقی میرزاجانیمحمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به حذف محدودیت زمانی ارسال اثر به شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن گفت:‌ در پی تمهید مقدمات برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی» و متعاقب انتشار فراخوان ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه در زمینه تولید و پخش آثار صوتی و تصویری تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی ویژه رسانه ملی و فضای مجازی، پیش از این، مهلتی که برای ارسال طرح‌ها و ایده‌ها تعیین و اعلام شد، پایان آبان سال جاری بوده است.

وی افزود: با بحث و گفت‌وگو‌هایی که در جلسات اخیر انجام شد، همه اساتید و کارشناسان روی این موضوع تأکید داشتند که اگر توقع داریم در جایی مثل رسانه و فضای مجازی، شاهد نوآوری و تحول در حوزه برنامه‌های قرآنی باشیم، نمی‌شود آن را موکول و محدود به یک رویداد یا یک بازه زمانی کرد، بلکه باید بستر دریافت طرح و ایده از سوی مخاطبان به ویژه متخصصان قرآنی و رسانه‌ای به صورت مستمر مهیا باشد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن تصریح کرد: این فراخوان و این نشست، آغاز این حرکت تحولی و به اشتراک گذاشتن این دغدغه مهم با مخاطبان و طلب همفکری، مشارکت و همراهی ایشان بوده است و ان‌شاءالله، شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، کماکان و بیش از پیش، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و طرح‌های بدیع خواهند بود.

میرزاجانی بیان کرد: در حال حاضر، کارگروهی تخصصی، با جلسات مستمری که برگزار می‌کند، مشغول بحث و بررسی‌های کارشناسانه پیرامون این موضوع است تا محتوای مطلوب و قابل استفاده‌ای را برای نشست شانزدهم فراهم کند. بر همین اساس تعدادی طرح و ایده هم به دبیرخانه نشست رسیده که داوری و ارزیابی آن به زودی انجام می‌شود.

یادآوری می‌شود، شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با مشارکت شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha