اهمیت شکر نعمت/ قدردان این انقلاب باشیم
کد خبر: 4014509
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
آیت‌الله مجدهاشمی:

اهمیت شکر نعمت/ قدردان این انقلاب باشیم

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بزرگترین نعمت خداوند در این مقطع زمانی، انقلاب اسلامی است و بر همه واجب است قدردان این انقلاب باشند؛ این نظام مقدس تنها نظام اهل بیتی در کل جهان است که در پرتوی این انقلاب به ما عطا شد.

آیت‌الله سیدجلال مجدهاشمی، استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله سیدجلال مجدهاشمی، استاد حوزه و دانشگاه، ۲۷ آبان‌ماه طی سخنانی در جمع نمازگزاران مسجد جامع غدیر با اشاره به اهمیت شکر نعمت، اظهار کرد: خداوند در آیه هفتم سوره ابراهیم می‌فرماید «لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ ۖ وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ؛ شما بندگان اگر شکر نعمت به جای آرید بر نعمت شما می‌افزایم و اگر کفران کنید عذاب من بسیار سخت است»؛ خداوند در این آیه فرموده است که نعمت‌های مرا بشناسید و شاکر باشید، چون تا نعمت را نشناسید نمی‌توانید شاکر باشید.

وی با بیان اینکه بزرگترین نعمت خداوند در این مقطع زمانی، انقلاب اسلامی است و بزرگترین عامل برای آماده شدن زمینه ظهور مولایمان آقا حجت بن الحسن(عج) است، افزود: بر همه واجب است قدردان این انقلاب باشند؛ این نظام مقدس تنها نظام اهل بیتی در کل جهان است که در پرتوی این انقلاب به ما عطا شد.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه نباید تحت تأثیر تبلیغات و وساوس دشمن قرار گرفت، بیان کرد: کسانی که در این نظام مسئولیت دارند باید شاکر باشند که در این نظام نقشی دارند. خدمت در این نظام یک کار جهادی است؛ لذا کسانی که در هر قسمتی خدماتی دارند، باید توجه داشته باشند که در چه مقام و موضعی هستند.

امام جماعت مسجد جامع غدیر مردمی بودن را از خصوصیت‌های این انقلاب دانست و گفت: یکی از ترفندهای دشمن این است که مردم را از این نظام و دولت جدا کند و تمام سرمایه‌گذاری‌اش روی این موضوع است.

آیت‌الله مجدهاشمی مسجد را مهمترین نهاد مردمی انقلاب برشمرد و افزود: مسجد مردمی‌ترین نهاد در این نظام است؛ این انقلاب مردم‌محوری است و باید مسجد هم مردم‎محور باشد و غیر از این راهی نیست و بزرگترین پایگاه مردمی مسجد است.

امیرمحسن سلطان احمدی
انتهای پیام
captcha