۱۹ دارالقرآن کرمانشاه پایش شدند
کد خبر: 4013132
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

۱۹ دارالقرآن کرمانشاه پایش شدند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به پایش ۱۹ مرکز دارالقرآن استان، اظهار کرد: براساس این پایش مراکز فعال دارالقرآن تشویق می‌شوند.

فضل‌الله پرنور اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پوررش کرمانشاه

فضل‌الله پرنور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به پایش مراکز دارالقرآن این اداره، اظهار کرد: مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش بزرگترین واحد آموزشی قرآن هستند که در سطوح مختلف و تخصصی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به پایش ۱۹ مرکز دارالقرآن این اداره، افزود: مراکز دارالقرآن با حضور اساتید متخصص از بین فرهنگیان به ارائه آموزش‌های قرآنی در سطوح مختلفی می‌پردازند.

پرنور تصریح کرد: شاخص‌های ارزیابی دارالقرآن‌ها براساس دستورالعمل و اساسنامه، کتاب کار و شرح وظایف ادارات کل قرآن، عترت و نماز انجام می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به اهداف پایش این مراکز، گفت: یکی از اهداف آن تحقق پیش شرط‌هایی شامل نیاز منطقه یا استان، فضای مناسب، دارا بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز، داشتن نیروی متخصص و امکان بکارگیری نیروی متخصص در مرکز دارالقرآن است.

وی بیان کرد: مراکز درصورت فعالیت‌های اجرایی مورد تشویق قرار می‌گیرند و تجهیزاتی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که تأمین اعتبار آن به همت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش است.

پرنور در پایان افزود: با توجه به پایش انجام شده از ۱۹ مرکز قرآنی این اداره، مرکز دارالقرآن شهرستان سنقر به لحاظ فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در مناسبت‌های مختلف سال در سطح بسیار فعال است که جا دارد از مسئولان پرتلاش این مرکز تقدیر شود.

انتهای پیام
captcha