شهادت کودک فلسطینی در شرق نابلس/ حماس: جنایت جنگی است
کد خبر: 4010849
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

شهادت کودک فلسطینی در شرق نابلس/ حماس: جنایت جنگی است

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‎های خود امروز، 14 آبان محمد دعدس، کودک 13 ساله فلسطینی را در شرق نابلس به شهادت رساندند.

حماس شهادت محمد دعدس را یک جنایت جنگی تمام‌عیار توصیف کردبه گزارش ایکنا به نقل از العهد، «محمد دعدس» کودک فلسطینی است که به دست اشغالگران در شرق روستای «دیر الحطب» واقع در شرق نابلس به شهادت رسیده است.

حازم قاسم سخنگوی حماس اعلام کرد این جنبش سوگوار محمد دعدس شهید 13 ساله‌ای است که امروز در اردوگاه عسکر الجدید در نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وی افزود: شهادت این کودک از سوی اشغالگران یک جنایت جنگی تمام‌عیار و ادامه زنجیره تروریسم صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است.

قاسم تأکید کرد که خون این شهید، خونی تازه در رگ‌های انقلاب ملت ما خواهد بود، انقلابی که تا رهایی کامل از بند اشغالگران، آزادسازی اماکن مقدس و بازگشت ملت به سرزمین خود، فروکش نخواهد کرد.

وی در پایان افزود: رهبری تشکیلات خودگردان در رام الله همچنان موظف است سیاست هماهنگی امنیتی با ارتش اشغالگر را متوقف کند و از ادامه برخورد با مقاومت دست بردارد. این سیاست‌ها اشغالگران را تشویق می‌کند بر شدت جنایت‌های خود علیه مردم ما بیفزایند که آخرین مورد آن شهادت محمد دعدس بود.

انتهای پیام
captcha