قدردانی نماینده ولی‌فقیه در لرستان از حضور مردم در یوم‌الله ١٣ آبان
کد خبر: 4010713
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
با صدور بیانیه‌ای انجام گرفت؛

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در لرستان از حضور مردم در یوم‌الله ١٣ آبان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم و دانش‌آموزان استان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد.

بیانیه تقدیر نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم و دانش‌آموزان استان لرستان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز، سیلی محکم ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی در اجتماع مردمی و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تکمیل‌کننده مشت آهنینی بود که دیروز از آستین فرزندان غیور این آب و خاک و سبزپوشان برومند و جوانان نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیرون آمد و بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خورد و بار دیگر ابهت و هیمنۀ پوشالی آمریکا را فروریخت.

این اقدام غیورمردان سپاه پاسداران و جلوگیری آنها از دزدی دریایی آشکار رژیم آمریکا از حق مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی و هم‌زمان شدن این موضوع با ایام‌الله ١٣ آبان نقطه عطفی در مبارزه با اسکتبار جهانی بود.

به‌درستی که «مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» و طنین پیروزی و عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

حضور مردم و دانش‌آموزان ظلم‌ستیز و هوشیار، همیشه در صحنه و لحظه‌شناس استان لرستان در اجتماع بزرگ و ضد استکباری یو‌م‌الله ۱۳ آبان در همه استان لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله تعالی) و عهدی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و میثاقی دیگر بار با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بود و تجلی‌بخش اراده و اقتدار ملی، ظهور غیرت انقلابی، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی و شجاعت مثال‌زدنی مردم استان لرستان در مسیر مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد آمریکایی بود.

اینجانب از دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کوتاه کردن دست این رژیم جنایتکار از منطقه تشکر می‌نمایم و همچنین از مردم عزیز، استکبارستیز و مقتدر استان لرستان که حماسه‌ای متفاوت آفریدند و نیز از تمامی مسئولان، دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در استان لرستان و اصحاب رسانه‌ که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری و اغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌ نمایش‌ درآوردن گوشه‌هایی از وفاق و غیرت مردم استان لرستان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha