دفاع، نتیجه طبیعی هر دشمنی است
کد خبر: 4009693
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

دفاع، نتیجه طبیعی هر دشمنی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دفاع نتیجه طبیعی هر دشمنی است و تا زمانی که نظام استکبار به جنگ با امت مسلمان ادامه دهد، ما نیز با او مقابله خواهیم کرد.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، 10 آبان ماه،  در مراسمی که به مناسبت ۱۳آبان، روز استکبار ستیزی و نشست تبینی دانشجویان بسیجی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد با اشاره به اینکه نظام استکباری دست از مظلوم کشی بر نخواهد داشت، بیان کرد: آثار ظالم بودن این نظام بارها در طول تاریخ مشاهده شده است که برخی از آن‌ها حمله به یمن، تشکیل گروهک‌های داعش و ... می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: آمریکا که یک نظام سلطه‌گر است ۲۰ سال در افغانستان بود و نه تنها مانع پیشرفت این کشور شد بلکه اجازه هم پیمانی و وحدت بین این امت مسلمان را نداد، و ۱۶۰ هزار نفر بخاطر همین نظام کشته شدند.

نوری با بیان اینکه در منطقه خاور میانه با نظام استکباری پدر کشتگی داریم، افزود: در ۸ سال جنگی که به ایران تحمیل شد حدود ۲۴۰ هزار شهید داشتیم که بانیاین جنگ نظام‌‌هایی بودند که از کشور عراق حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حمله سایبری که اخیرا در کشور صورت گرفت، اظهار کرد: این حملات برای جلوگیری از پیشرفت کشور در بقیه امور است همانطور که تحریم‌ها برای کاهش مقاومت این مردم بوده است.

نوری تصریح کرد: چاره‌ای جز مقاومت و جنگیدن در مقابل خواسته‌های نظام استکباری را نداریم و نباید اجازه بدهیم که همانند برخی دیگر از کشورهای مسلمان  دشمنان به کشور ما نیز تسلط داشته باشند.

وی با اشاره به وظایف بسیج اظهار کرد: امروزه علم مبارزه با استکبار را ایران برافراشته است و وظیفه بسیج متحد کردن مردم برای مطالبه حق خود است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: باید بسیج بداند که چگونه کار فرهنگی انجام دهد و در این راه از دانشجویان و جوانان بهره جویید.

نوری در پایان با بیان اینکه دانشجو باید در کنار درس خود به مسائل جامعه واقف و هوشیار باشد تصریح کرد: هر دانشجو باید در عرصه‌های مختلفی فعالیت داشته باشد و بسیج نیز باید توانایی و جذابیت جذب نیروهای جهادی را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha