انتخاب ۹ قاری برای جشنواره تلاوت‌های مجلسی در زنجان
کد خبر: 4005558
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

انتخاب ۹ قاری برای جشنواره تلاوت‌های مجلسی در زنجان

مدیر مؤسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی با رقابت ۹ قاری برگزار می‌شود.

انتخاب 9 قاری برای جشنواره تلاوت‌های مجلسی در زنجانولی‌الله رحیمی، مدیر مؤسسه دارالقرآن کریم زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی سه‌شنبه 27 مهرماه در دارالقرآن زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی سال 1400 ویژه افراد بالای 18 سال برگزاری می‌شود، ابراز کرد: از بین مجموع ثبت‌نام‌کنندگان، با داوری اولیه 9 نفر قاری از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه 3 نفر از اساتید نیز کار داوری و بخش فنی جشنواره را بر عهده خواهند داشت، بیان کرد: 3 نفر از قاریان برتر تلاوت‌های مجلسی با آرای مردمی و نظر داوران انتخاب می‌شوند و نفرات نخست به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند.

مدیر مؤسسه دارالقرآن کریم زنجان یادآور شد: این جشنواره از ساعت 16 تا 18 در دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود و با انجام قرعه‌کسی به 10 نفر از مستمعان کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی در مورد کمرنگ بودن حضور قاریان برجسته و منتخبان دوره گذشته، تصریح کرد: قاریان پیشکسوت در این دوره از حضور در جشنواره خودداری کردند تا فرصت رقابت در اختیار جوانان قرار گیرد و آن‌ها بتوانند استعدادهای خود را به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام
captcha