سامانه بچه‌های مسجد برای بارگذاری فعالیت‌های قرآنی فعال‌ شد
کد خبر: 4003582
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

سامانه بچه‌های مسجد برای بارگذاری فعالیت‌های قرآنی فعال‌ شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: هم‌اکنون سامانه بچه‌های مسجد برای بارگذاری فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی، قرآنی و هنری کانون‌های مساجد در رویداد ملی «فهما» فعال است.

رضازاده// سامانه بچه‌های مسجد برای بارگذاری فعالیت‌های قرآنی فعال‌ شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، 18مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: هم‌اکنون سامانه بچه‌های مسجد برای بارگذاری فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی، قرآنی و هنری کانون‌های مساجد در رویداد ملی «فهما» فعال است.

وی بیان کرد: فعالیت در مساجد تقویت‌سازی می‌شود  تا بتوانیم با این اقدام اکثر برنامه‌ها را در این سامانه ثبت کنیم که به همین منظور، مدیران کانون‌ها در 3 شبستان و 16 رواق برنامه‌های خود در قالب‌های مختلف را در این سامانه ثبت می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: به دنبال جذب نسل جوان و امروزی با تقویت بنیان فرهنگی و هنری اعضای کانون‌های مساجد هستیم.

سقاء با اشاره به فعالیت 600 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اردبیل،‌ اظهار کرد: از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل، سال گذشته حائز رتبه برتر شد که در تلاش هستیم امسال نیز به همین منوال باشد.

انتهای پیام
captcha