دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان اردبیلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4001991
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان اردبیلی برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور اردبیل، گفت: دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان و جوانان اردبیلی، در قالب دوره‌های فصل پاییز و مشارکت در رویداد ملی «فهما» برگزار می‌شود.

رضازاده// دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان اردبیلی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر غلامی، مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور اردبیل، 11 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: دوره‌های قرآن‌آموزی ویژه نوجوانان و جوانان اردبیلی، در قالب دوره‌های فصل پاییز و مشارکت در رویداد ملی «فهما» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره‌ها با حضور مربیان برتر استان و در رشته‌های مختلف روخوانی، روان خوانی و حفظ برگزار می‌شود که رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا از مهم‌ترین برنامه‌ها در این دوره‌های آموزشی است.

غلامی اظهار کرد: برپایی فعالیت های اجتماعی، کلاس های قرآن و عترت، هنری، ورزش و سلامت از مهمترین محور برنامه های این کانون در سومین رویداد ملی «فهما» است.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت قرآن کریم نیز بیان کرد: قرآن کریم کامل‌ترین کتاب آسمانی برای راهنمایی و هدایت بشری از سوی پروردگار متعال فرستاده شده  و یادگیری و قرائت آن می‌تواند برای زندگی هر یک از انسان ها تاثیر مثبت و شگرف داشته باشد.

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور اردبیل، بیان کرد: رویداد فهما در این ارتباط جایگاه خوبی دارد و خوشبختانه در برگزاری برنامه‌های قرآنی پیشتاز بوده است.

انتهای پیام
captcha