پایان رویداد خلاق کارآفرینی نیازمندان استان فارس
کد خبر: 4001701
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

پایان رویداد خلاق کارآفرینی نیازمندان استان فارس

رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت اسباب بازی و کسب و کارهای مرتبط ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با مشخص شدن برندگان نهایی طرح به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 10 مهرماه در جمع خبرنگاران از پایان فرایند یک ماهه رویداد خلاق كارآفرين با عنوان «اسباب بازی» خبر داد و گفت: این رویداد نگاهی نو به ظرفیت‌های شهرستان‌ها در حوزه کسب و کارهای کوچک بود که طی همکاری مشترک بین کمیته امداد استان فارس و با همکاری پارك علم و فناوري استان فارس، جهاد دانشگاهی استان فارس، فن بازار منطقه‌ای استان فارس، كارخانه نوآوری شيراز و شركت ايده شكوفا برتر برگزار شد.

وی، نقطه عطف این رویداد را برگزاري دوره حضوری و مجازی عنوان کرد و افزود: در زمان داوری نهایی  20 گروه  تشکیل شد که ١٢ گروه طرح‌های خود را به کارشناسان ارائه دادند و در نهایت سه طرح از ادارات تابعه حائز رتبه‌های برتر شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یاد آور شد: بازی كارتی رو ميزی، اپليكيشن كودكا و كره زمين سخنگو حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

یادآور می‌شود، اين رویداد کارآفرینی با محور «اسباب‌بازی و كسب و كارهای مرتبط، صنایع خلاق» به منظور آشنایی افراد تحت حمایت با ادبیات کسب و کار و مراحل شکل‌گیری یک ایده تا تجاری‌سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی و با هدف بسترسازی لازم برای راه‌اندازی طرح‌های استارتاپی و دانش بنیان از 25 مردادماه تا یک مهرماه به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha