حضور همیشگی مردم در صحنه دلیل اصلی ناکامی دشمنان است
کد خبر: 4001077
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

حضور همیشگی مردم در صحنه دلیل اصلی ناکامی دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور و خون شهدای والامقام، دلیل اصلی ناکامی دشمنان و تداوم راه انقلاب است.

رضازاده// حضور مردم در صحنه دلیل اصلی ناکامی دشمنان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم مهرماه، در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت مدارس استان اردبیل، اظهار کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور و خون شهدای والامقام، دلیل اصلی ناکامی دشمنان و تداوم راه انقلاب است.

وی با اشاره به نقش شهدای والامقام در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: دفاع مقدس به عنوان سرآغاز اقتدار، هویت و عظمت انقلاب اسلامی و اوج ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی محسوب می‌شود، چرا که در گرو دفاع مقدس، انقلاب اسلامی حفظ و تثبیت گردیده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی بیش از صدها توطئه توسط دشمنان انجام یافته که همت مردم ایران اسلامی و درایت رهبر انقلاب اسلامی توانسته توطئه‌ها را با شکست مواجه کند.

عبدی تصریح کرد: این موضوع که جنگ برضد ایران اسلامی بعد از 42 سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم متوقف نشده است، نشان از این بوده که در پشت‌پرده‌ها تفکرات استکبار جهانی همچنان بر علیه نظام مقدس ایران اسلامی وجود دارد.

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلامی با تکیه بر توان نظامی و توکل بر خداوند متعال در مقابله با آشوب‌های داخلی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کرده‌اند که این موضوع را مدیون و مرهون رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم هستیم که اجازه ندادند حتی یک بند انگشت از خاک کشورمان جدا شود.

انتهای پیام
captcha