قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود
کد خبر: 3998973
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان انقلاب اسلامی درس بزرگی بود.

قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بودبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، 30 شهریورماه، در آیین تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس خراسان شمالی که در محل مصلای بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، بیان کرد: رژیم بعثی برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ تمام عیار با ایران شد.

وی با بیان اینکه جنگ ایران و عراق تفاوت فاحشی با تمام جنگ‌های دنیا داشت، تصریح کرد: در تمام جنگ‌ها شرق در یک سمت جنگ و غرب در سمت دیگر بود اما در جنگ ایران و عراق شرق و غرب در یک جبهه علیه ایران می‌جنگیدند.

بیگ‌زاده با تأکید براینکه امکانات دشمنان انقلاب اسلامی برای جنگ بسیار زیاد بود، افزود: جنگ دفاع مقدس به ما تحمیل شده بود و دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا در این جنگ مبارزه می‌کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی تصرف یک هفته‌ای ایران بود، اضافه کرد:مردم ما سرزمین خود را تحویل دشمنان ندادند و برای دفاع خاک خودشان مقاومت کردند.

وی با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق طولانی‌ترین جنگ قرن 21 بود، اظهار کرد: دو هزار و 875 روز جنگ ایران و عراق به طول انجامید و این مقاومت برای دشمنان غر قابل باور بود.

بیگ‌زاده با اشاره به اینکه قاطعیت امام در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود، اضافه کرد: حضور مقام معظم رهبری در صحنه‌های جنگ، روحیه رزمندگان را تقویت می‌کرد که این موضوع بسیار مورد اهمیت بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی جرأت حمله به این خاک را ندارند و تاکنون هیچ قلمی نتوانسته است بزرگی جنگ را به رشته تحریر در بیاورد.

انتهای پیام
captcha