تقدیر از 30 هزار رزمنده دفاع مقدس در سمنان
کد خبر: 3998969
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

تقدیر از 30 هزار رزمنده دفاع مقدس در سمنان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیش کسوت دفاع مقدس ، یکی از برنامه‌های بزرگ و شاخص این هفته استان است.

تقدیر از 30 هزار رزمنده دفاع مقدس در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حسن سلامی،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صبح امروز 30 شهریور در مراسم پاسداشت یاد و سیره فرزندان امام خمینی (ره) در تقارن با ایام اربعین حسینی (ع) با بیان اینکه قرار است رئیس جمهور هم در آن به صورت ویدئوکنفرانسی صحبت نماید گفت: رزمندگان استان به نسبت جمعیت کشور، رتبه‌های نخست حضور را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: رزمندگان استان در طی هشت سال دفاع مقدس در ۶۵ عملیات حماسه‌ها آفریدند که هفته دفاع مقدس، صرفاً گرامیداشت یک‌مناسبت نیست، بلکه گرامیداشت یک فرهنگ است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر اینکه امسال کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی با همکاری بخش‌های مختلف، قریب به پنج هزار برنامه در این هفته برگزار می‌کنند، اظهار کرد: تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیش کسوت دفاع مقدس، یکی از برنامه‌های بزرگ و شاخص این هفته در استان سمنان است.

سلامی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار، مقاومت و ایستادگی است، متذکر شد: دفاع مقدس ملت ایران خود یک تاریخ است و ما معتقد هستیم مردم استان سمنان از میامی تا گرمسار همه در لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره در صحنه‌های انقلاب حاضر بوده و هستند.

انتهای پیام
captcha