اجرای ششمین مرحله «طرح مواسات» در لرستان
کد خبر: 3998479
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

اجرای ششمین مرحله «طرح مواسات» در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ششمين مرحله رزمايش مواسات و كمک مؤمنانه به همت دارالقرآن الكريم و خيرين قرآنی لرستان در خرم‌آباد خبر داد.

اجرای ششمین مرحله طرح مواسات دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای ششمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه دارالقرآن و خیرین قرآنی لرستان، اظهار کرد: این رزمایش به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و در جهت عمل به آیات وحی و ترویج فرهنگ انفاق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه صبح فردا، ۲۹ شهریور در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این رزمایش یکصد بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند و محروم شناسایی شده، توزیع می‌شود.

جعفرپور با بیان اینکه دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان با همکاری و مشارکت خیرین و جامعه قرآنی لرستان با شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن و نیز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح مواسات فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است، گفت: در این راستا تاکنون پنج مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از سوی دارالقرآن تبلیغات اسلامی، خیرین قرآنی در قالب طرح مواسات جامعه قرآنی استان اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha