چهارمین جشنواره قرآن و عترت در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3996585
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

چهارمین جشنواره قرآن و عترت در مازندران برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) ویژه همسر و فرزندان طلاب همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره قرآن و عترت در مازندران برگزار می‌شودرحمت‌الله حسن‌نژاد، سرپرست دارالقرآن مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر حوزه‌های علمیه در استان مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مازندران در بخش‌های آموزش، مسابقه و جشنواره به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

حسن‌نژاد با بیان اینکه بخش‌های آموزش این جشنواره شامل؛ روخوانی، روانخوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی و قصه‌های قرآنی است، تصریح کرد: شرکت‌ در رشته قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، تفسیر و صحیفه سجادیه از بخش‌های مسابقه‌ای این جشنواره است.

وی افزود: بر اساس این گزارش نام‌نویسی در این جشنواره در سامانه اینترنتی(سخا)به نشانی www.csis.ir از 20 مرداد شروع شده و تا 17 مهر ادامه دارد.

سرپرست دارالقرآن مازندران، گفت: اختتامیه این جشنواره همراه با برگزاری محفل قرآنی آبان ماه 1400 مصادف با ایام میلاد پیامبر اعظم(ص) در ماه ربیع الاول برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 5 هزار نفر از مازندران واجد شرایط شرکت در جشنواره هستند، افزود: به راه‌یافتگان مرحله کشوری جوایزی همچون؛ کمک هزینه سفر به عتبات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و... اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha