مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3994764
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل از ساعت 8:30 صبح امروز ۱۲ شهریور ماه آغاز شده است.

رضازاده// مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل برگزار شدحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل از ساعت 8:30 صبح امروز ۱۲شهریورماه در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح در اردبیل آغاز شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما ترویج فرهنگ قرآنی با برگزاری مسابقات قرآنی در جامعه برای تحقق اهداف و ارزش‌های والای اسلامی بوده که درصدد هستیم نسل جوان را به این سمت تشویق کنیم.

ستوده اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار و هیچ مشکلی از این بابت در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

ستوده با اشاره به آمادگی استان اردبیل جهت برگزاری مطلوب و بدون نقص مسابقات، بیان کرد: با تمهیداتی که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان و برنامه‌ریزی‌های درون استانی صورت گرفته، خوشبختانه این دوره از مسابقات به بهترین نحو برگزار شد.

انتهای پیام
captcha