برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان برای دومین بار لغو شد
کد خبر: 3990099
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان برای دومین بار لغو شد

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران به دلیل شیوع موج پنجم پاندمی کرونا، برای دومین بار لغو شد.

به گزارش ایکنا، طی تصمیم اتخاذ شده، مقرر شد مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان تهران، جمعه، ۲۲ مردادماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، اما به دلیل شروع موج پنجم پاندمی کرونا، برای دومین بار لغو شد.

بیشتر بخوانید:

بنابر این گزارش، طی مکاتبه با اداره‌کل امنیتی انتظامی استانداری تهران، برای اخذ مجوز برگزاری مجمع عمومی، این ستاد اجازه برگزاری مجمع را صادر نکرد. لذا طبق مصوبه بیست و سومین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه(در 16 مرداد)، برگزاری مجمع عمومی اتحادیه به ۱۹ شهریور‌ماه به هر نحو ممکن موکول شد.

بنابر این تغییر زمانی، داوطلبانی که در موعد مقرر قبلی موفق به تکمیل و ارسال فرم مربوطه نشده‌اند، می‌توانند فرم مربوطه را همراه با یک قطعه عکس و تصویر شناسنامه و کارت ملی تا پایان وقت اداری سوم شهریورماه از طریق واتساب به شماره 09392409626 و یا از طریق ایمیل به نشانی ete21068@gmail.com ارسال کنند.

لازم به ذکر است، طبق ماده 42 اساسنامه اتحادیه، داوطلبان کاندیدا باید عضو یکی از ارکان تشکیلاتی مؤسسات عضو اتحادیه بوده و دارای حداقل تحصیلات کارشناسی یا معادل آن با حداقل چهار سال سابقه فعالیت مؤثر در مراکز رسمی قرآنی باشند.

یادآور می‌شود، با توجه موج چهارم کرونا و نارنجی بودن وضعیت استان، مجمع عمومی اتحادیه تهران نیز در جمعه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار نشد.

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان برای دومین بار لغو شد

**مکاتبه استانداری با اتحادیه قرآنی استان تهران**

فرم ثبت نام داوطلبان کاندیدایی هیئت مدیره و بازرسی

انتهای پیام
captcha