جهاددانشگاهى يكى از مراكز ثقل مديريت دانش قلمداد می‌شود
کد خبر: 3988751
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

جهاددانشگاهى يكى از مراكز ثقل مديريت دانش قلمداد می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهى در سطح كشور توانسته حلقه تعاملی میان دانشگاه، مردم و صنعت را ايجاد کند و در اصل يكى از مراكز ثقل مديريت دانش قلمداد شود.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دستاوردهاى جهاددانشگاهى در استان قابل تقدير بوده و با فراز و نشيب مواجه بوده است.

وی افزود: شتاب در مراكز آموزشی دانش بنيان، ارتقای اطلاع‌رسانى خبرگزارى‌ها تحت مسئوليت، برگزارى مؤثر همايش‌ها متناسب با نياز جامعه علمى و مقابله با آسيب‌هاى اجتماعى از دستاوردهای جهاددانشگاهی در استان کردستان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهى در سطح كشور توانسته حلقه تعاملی بين دانشگاه، مردم و صنعت را ايجاد کند و در اصل يكى از مراكز ثقل مديريت دانش قلمداد شود.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهى مى‌تواند با توجه به راهبردهاى توسعه متناسب با سند آمايش سرزمين به دستاوردهاى علمى جهت ارزيابى مؤلفه‌هاى توسعه نيل يابد.

رستمی بیان کرد: توانمندى نيروهای جهاددانشگاهى با توجه به بهره‌مندى از تفكر خلاق و ساعى جوان در سطح مطلوبی است و از اين ظرفيت مى‌توان در حوزه‌هاى مختلف توسعه استان‌ها بهره جست.

وی در پایان یادآور شد: نحوه تعامل با جهاددانشگاهى فراتر از ارتباطات سازمانى تعريف شده جهت ارتقای شاخص‌هاى فرهنگ عمومى و اعتلاى دانش فرهنگى نيازمند تفاهم‌نامه بين بخشى است.

انتهای پیام
captcha